Remarketing

Remarketing

Merkvoorkeur wordt steeds fragieler. Consumenten stappen massaal over naar andere verzekeringen als het iets goedkoper of anders kan. Ditzelfde kan gelden voor de producten of diensten die u levert.

De overwegingsfase van een klant kan, afhankelijk van de producten die u levert, dagen tot in sommige gevallen, jaren duren. Om niet uit het oog te geraken bij uw potentiële klant kan het raadzaam zijn om remarketing in te zetten. Met remarketing kunt u bezoekers die eerder op uw website zijn geweest, en dus interesse hebben getoond in uw producten, terughalen. Op deze manier blijft u in beeld bij uw potentiële klanten.

Voorkom irritaties

Bij de inzet van remarketing heeft u de volledige grip op uw advertenties. Zo heeft u in de hand wie, hoe vaak en wanneer iemand uw advertenties te zien krijgt. De agressieve manier van remarketing, zoals u die wellicht kent van bijvoorbeeld Zalando, is hierbij dan ook absoluut niet hetgeen waaraan u hoeft te denken.

Vrijblijvende Kansberekening?

Of adverteren via Google Ads winstgevend kan zijn voor uw onderneming, is afhankelijk van een aantal factoren. De klikprijzen en mate van concurrentie, in uw markt en binnen uw geografische targeting, spelen hierin een belangrijke rol. Voordat wij van start gaan, onderzoeken wij uw markt en maken we een uitgebreide kansberekening. Pas als wij een degelijke kans van slagen zien, gaan we van start. Indien we de kansen somber inzien, zullen we dit eerlijk aangeven en op zoek gaan naar alternatieve mogelijkheden binnen Google Ads.

Second opinion Remarketing adverteren?

Worden uw Remarketing campagnes momenteel door een andere partij verzorgd, maar twijfelt u of de campagnes strak genoeg zijn ingesteld? Neem contact op voor een geheel vrijblijvende kansenanalyse.

Klaar voor de start?