Yoghurt.nl

Yoghurt.nl

Na het avondeten wilt u gezond toetje als afsluiter. Echter zit er tegenwoordig in veel producten conserveringsmiddelen, kunstmatige kleur- en smaakstoffen en stabilizers. Wat als u de keuze hebt uit een gezond, maar ook zeer smaakvol product?

De webshop voor o.a. biologische yoghurt producten

De producten van Yoghurt.nl zijn 100% biologisch en bevatten al deze kunstmatige stoffen niet. Deze producten zijn gebaseerd op gezonde natuurlijke yoghurtbacteriën. Goed voor je spijsvertering, zenuwen/spieren en tegen botontkalking!

Het aanbod wat betreft smaken is zeer uiteenlopend, van aardbei tot naturel, het is allemaal verkrijgbaar. Daarnaast verkoopt men ook andere gezonde biologische producten, waaronder kefir, zure room, kombucha en tempeh. Al deze producten zijn eenvoudig zelf op snelle wijze te bereiden. Elke dag een vers toetje, wie wil dat nou niet?

Google Ads Kansberekening

Voorafgaand aan ieder Google Ads project maakt Team Adis een kansberekening. In deze calculatie wordt het online zoekvolume voor de betreffende producten/diensten ingeschat en de klikprijzen bepaald. Deze cijfers worden afgewogen tegen de huidige websiteprestaties, waardoor er een realistische inschatting kan worden gemaakt van de kans van slagen van het project.

De inzet van Google Shopping campagnes

Één van de belangrijkste verkoopkanalen van Yoghurt.nl is Google Shopping. Het grote voordeel is dat zowel de prijs, als de productafbeelding en de beschrijving direct zichtbaar zijn voor de potentiële bezoeker. Hierdoor komen er sneller bezoekers met juiste intentie naar de website, aangezien ze al de nodige informatie hebben.

Succesvolle zoekwoordcampagnes

Naast Google Shopping maakt Yoghurt.nl gebruik van zoekwoordcampagnes. Door de hoeveelheid producten netjes en strak te verdelen over verschillende advertentiegroepen, worden er hogere kwaliteitsscores behaald. Dit komt uiteindelijk weer ten goede op de CPC’s en de kostprijs van de conversies.

De combinatie van Shopping en zoekwoordcampagnes werkt versterkend op elkaar. Je bent namelijk voor een deel van de keywords dubbel zichtbaar! Tenslotte wordt er nog gebruik gemaakt van remarketing campagnes. Bezoekers die de website als eens hebben bezocht en zelfs winkelwagenverladers, kunnen hierdoor eenvoudig worden teruggehaald.

Klaar voor de start?