SchroevenXL

25 januari 2019

Ga je binnenkort beginnen met een verbouwing, wil je een schutting in elkaar zetten of ben je gewoon een creatieve klusser? Voor al deze projecten heb je ongetwijfeld het nodige gereedschap nodig. Naast de zaag, hamer en boormachine, mogen ook zeker de schroeven niet ontbreken. Onmisbaar om alles stevig in elkaar te zetten!

Het grootste assortiment schroeven

SchroevenXL is een webshop, die beschikt over het grootste assortiment schroeven! Van spaanplaatschroeven tot schroeven van 1 meter lang, je vindt ze hier. Veel producten beschikken over een staffelprijs. Dus hoe meer schroeven je nodig bent, hoe goedkoper de prijs wordt. Bestel je de schroeven voor 17:30, dan heb je ze morgen in huis. Ideaal voor alle last-minute klussen. Tevens ontvang je bij elk doos schroeven, een gratis Wera bitje.

Google Ads Kansberekening

Voorafgaand aan ieder Google Ads project maakt Team Adis een kansberekening. In deze calculatie wordt het online zoekvolume voor de betreffende producten/diensten ingeschat en de klikprijzen bepaald. Deze cijfers worden afgewogen tegen de huidige prestaties van de website, waardoor er een realistische inschatting kan worden gemaakt van de kans van slagen van het project.

Google Ads Search campagnes

SchroevenXL beschikt over veel verschillende soorten schroeven. Binnen Google Ads, zijn de campagnes ingedeeld op basis van productcategorie. Elk type schroef beschikt dus over een eigen campagne. Door de mensen een bijpassende advertentie te laten zien en deze door te linken naar een aansluitende landingspagina, zal dit uiteindelijk ten goede komen van de kwaliteitsscore.

Uiteindelijk levert dit niet alleen een hoger conversieratio op, maar ook nog eens lagere kosten!

De inzet van Shopping advertenties

Naast de Search campagnes, worden er tevens Shopping campagnes ingezet. In bepaalde gevallen draaien deze gelijk met de Search Ads, waardoor de kans op een conversie zelfs 2x zo groot is! Het voordeel van de shopping Ads, is de afbeelding en de prijs die wordt weergeven. Zo kan de potentiële koper gelijk zien of het de juiste schroef is, die men zoekt!

Remarketing

Een deel van de kopers, maakt hun beslissing niet binnen één dag. Door het inzetten van Remarketing advertenties, kunnen deze mensen alsnog worden teruggehaald om hun aankoop af te ronden. Deze remarketing advertenties kunnen gericht zijn op verschillende doelgroepen. Hierbij maken we onder meer onderscheid tussen algemene website bezoekers, winkelwagen verlaters, maar bijvoorbeeld ook bezoekers die een specifieke categorie bezoeken.

 

 

Ga terug naar het overzicht