Kindergordijnen

14 december 2018

Is er een kleine op komst? Ben je hiervoor al druk aan het klussen in de toekomstig kinderkamer? Of heb je al kinderen rondlopen, wiens kamer wel een nieuwe uitstraling kan gebruiken? Dan zijn de gordijnen één van de zaken, waarover jij je hoofd moet gaan buigen.

De kindergordijnen specialist

Iemand die je kan helpen met het uitzoeken van geschikte (kinder)gordijnen is Jelmer de Vries van Kindergordijnen. Op de website Kindergordijnen.nl vind je een enorm assortiment met gordijnen geschikt voor elke kinderkamer. Met patroon, effen of toch met een stripfiguur er op? Je kunt het zo gek niet bedenken of het is terug te vinden in de webshop. Naast het feit dat het assortiment zeer groot is, worden de gordijnen ook nog eens op maat gemaakt. Eenmaal in huis hoef je ze alleen nog maar op te hangen. Ideaal toch?

Google Ads Kansberekening

Voorafgaand aan ieder Google Ads project maakt Team Adis een kansberekening. In deze calculatie wordt het online zoekvolume voor de betreffende producten/diensten ingeschat en de klikprijzen bepaald. Deze cijfers worden afgewogen tegen de huidige prestaties van de website, waardoor er een realistische inschatting kan worden gemaakt van de kans van slagen van het project.

Search campagnes

Zoals eerder is aangegeven, kun je op de website van Kindergordijnen een groot aantal gordijnen vinden, die je vervolgens in verschillende categorieën kunt indelen. Hierbij kun je dus onder meer denken aan ”Effen gordijnen”, ”Gordijnen met patroon”, ”Gordijnen met Donald Duck” of ”Gordijnen met dieren”. Op basis van deze categorieën, zijn de Google Ads campagnes ingedeeld.

Hierdoor krijgt de consument zeer gerichte advertenties te zien. Door de relevantie is de kans op een gerichte klik en uiteindelijk een conversie vele malen groter, dat als we dit niet zouden doen.

De inzet van Shopping advertenties

Naast de Search Ads worden er ook Shopping campagnes ingezet. Omdat deze regelmatig naast elkaar worden vertoond, versterken deze elkaar. De prijs die wordt weergeven bij de Shopping advertenties, is in het geval van de gordijnen de prijs per m2 aan gordijnstof.

Google Ads Remarketing

Ook gordijnen zijn niet een product, waarbij mensen over het algemeen binnen één dag beslissen. Remarketing kan hierdoor van grote meerwaarde zijn. Bezoekers de website al eens hebben bezocht, worden hierdoor weer teruggehaald. Zo verliest de potentiële klant jou niet uit het oog!

Ga terug naar het overzicht