Geur voor je Huis

9 november 2018

De koude maanden van het jaar, deze zijn inmiddels alweer aangebroken. Kenmerkend aan deze periode is niet alleen de kou, maar ook de gezelligheid, het lekkere eten en de knusse sfeer in huis. Iets wat bijdraagt aan de sfeer in huis gedurende deze periode, is de toevoeging van lampjes in de kerstboom of de kaarsen op tafel. Vooral dat laatste mag in geen enkel huis ontbreken deze dagen.

De specialist in geurkaarsen

De geurkaars is zo’n product die zorgt voor een stukje extra gezelligheid en tevens een heerlijke geur achterlaat. Een echte specialist in geurkaarsen is Simone Hup van Geur voor je Huis. Elke gewenste geur is op de webshop van Geur voor je Huis te vinden. Of je nou op zoek bent naar Bamboo of een zomers geurtje, alles is aanwezig. Ook de echte kenners kunnen kiezen uit de topmerken, zoals Yankee Candle of bijvoorbeeld Woodwick.

Google Ads Kansberekening

Voorafgaand aan ieder Google Ads project maakt Team Adis een kansberekening. In deze calculatie wordt het online zoekvolume voor de betreffende producten/diensten ingeschat en de klikprijzen bepaald. Deze cijfers worden afgewogen tegen de huidige prestaties van de website, waardoor er een realistische inschatting kan worden gemaakt van de kans van slagen van het project.

Search campagnes

Voor Geur voor je Huis zetten wij een groot aantal zoekwoordcampagnes in op merkbasis. Onder elk merk zijn vervolgens de verschillende productlijnen uitgewerkt in advertentiegroepen. Men kan immers selecteren op type geur.

Zoals hieronder valt te zien wordt de eerste positie ingenomen. Bijkomend voordeel van deze prominente plek is de vertoning van meerdere advertentie- extensies.


Doordat de zoekwoorden zeer gericht per advertentiegroep worden ingezet, sluiten de landingspagina’s goed aan bij de intentie van de bezoekers. Dit komt ten goede van de kwaliteitsscore, wat er weer voor zorgt dat er minder wordt betaald voor een klik. Uiteindelijk zal er minder betaald worden voor een conversie, oftewel aankoop.

Door te kijken naar de omzet per campagne of zelfs advertentiegroep, wordt er niet vastgehouden aan één bedrag voor kosten per conversie. Deze mag variëren, afhankelijk van de gemiddelde omzet per order.

De inzet van Shopping advertenties

De search campagnes worden extra versterkt door de zichtbaarheid van de Shopping advertenties. In sommige gevallen is dit tegelijkertijd met de advertenties uit het zoeknetwerk. De consument ziet gelijk de prijs, waardoor deze al zonder ook maar geklikt te hebben kan vergelijken. Daarnaast zorgen de weergeven producten ook voor een stukje inspiratie. Mensen die op zoek zijn naar bijvoorbeeld een adventskalender, kunnen ook die van Geur voor je Huis tegenkomen tussen de resultaten. Dit ondanks het feit dat ze dit helemaal niet voor ogen hadden.

Ga terug naar het overzicht