Het display netwerk

Adverteren in het displaynetwerk

Adverteren in het displaynetwerk houdt in dat u, door middel van grafische advertenties, uw doelgroep bereikt op websites van derden. Maar op welke websites zitten uw potentiële klanten? U krijgt grip op de campagnes door een specifieke targeting in te stellen.

De targeting is mogelijk op basis van:

  • Interesses
  • Geografie
  • Demografie
  • Onderwerpen
  • Zoektermen

Met Google Ads is dus zéér nauwkeurig te bepalen bij wie de advertenties in het beeldscherm verschijnen. Google heeft heel veel informatie over u en ons. Google weet uw geslacht, uw woonplaats, hobby’s, interesses, leeftijd en ga zo maar door. Best eng, maar voor ondernemers wel erg handig, niet?!

Vrijblijvende Kansberekening?

Of adverteren via Google Ads winstgevend kan zijn voor uw onderneming, is afhankelijk van een aantal factoren. De klikprijzen en mate van concurrentie, in uw markt en binnen uw geografische targeting, spelen hierin een belangrijke rol. Voordat wij van start gaan onderzoeken wij uw markt en maken we een uitgebreide kansberekening. Pas als wij een degelijke kans van slagen zien, gaan we van start. Indien we de kansen somber inzien, zullen we dit eerlijk aangeven en op zoek gaan naar alternatieve mogelijkheden binnen Google Ads.

Second opinion adverteren in het Display Netwerk?

Worden uw Display campagnes momenteel door een andere partij verzorgd, maar twijfelt u of de campagnes strak genoeg zijn ingesteld? Neem contact op voor een geheel vrijblijvende kansenanalyse.

Klaar voor de start?