Website conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie advies

Het kan zo zijn dat u dagelijks relevante bezoekers op uw website ontvangt, zonder dat dit resulteert in aanvragen of aankopen. Conversie-optimalisatie is niets meer dan het ontdekken van knelpunten die bezoekers ervan weerhouden om actie te ondernemen.

Heeft u al nagedacht over?

  • Kleurgebruik van uw buttons
    • Groen versus rood?
  • De laadtijd van uw pagina’s
    • Onder de 3 seconden?
  • Een logische navigatie en structuur
    • Begrijpt iedere bezoeker waar gewenste informatie te vinden is?
  • Het vertrouwen dat uw website uitstraalt
    • Klant beoordelingen, testimonials, keurmerken?

Team Adis is gespecialiseerd in het werven van relevante bezoekers via, bijvoorbeeld, de zoekmachine. Hiernaast bieden wij concreet advies over hoe uw website wellicht nog beter kan converteren. De prestaties van uw website staan namelijk in direct verband met de prestaties van de Google Ads campagnes.

Zoals gezegd, converteert op een duidelijke website gemiddeld 3,65% van de website bezoekers. Maar wat nou als dit percentage verdubbeld wordt? Voor dezelfde Google Ads budgetten, 2x zoveel rendement!

Vrijblijvende Kansberekening?

Of adverteren via Google Ads winstgevend kan zijn voor uw onderneming, is afhankelijk van een aantal factoren. De klikprijzen en mate van concurrentie, in uw markt en binnen uw geografische targeting, spelen hierin een belangrijke rol. Voordat wij van start gaan, onderzoeken wij uw markt en maken we een uitgebreide kansberekening. Pas als wij een degelijke kans van slagen zien, gaan we van start. Indien we de kansen somber inzien, zullen we dit eerlijk aangeven en op zoek gaan naar alternatieve mogelijkheden binnen Google Ads.

Klaar voor de start?