Het zoeknetwerk

Adverteren in het zoeknetwerk

Gaat u adverteren in het zoeknetwerk? Uw advertenties worden geactiveerd op het moment dat de, door u gewenste, zoektermen worden ingetypt. U betaalt op het moment dat er daadwerkelijk op uw advertentie geklikt wordt.

De hoogte van de klikprijzen variëren en zijn afhankelijk van de mate van de concurrentie, de advertentierelevantie en de gewenste positie in de zoekresultaten. Iedere keer wanneer een Ads-advertentie geschikt is voor weergave bij een zoekopdracht, doet deze mee aan de advertentieveiling. De veiling bepaalt of de advertentie daadwerkelijk wordt weergegeven en op welke positie. De advertenties kunnen zowel boven- als onder de onbetaalde zoekresultaten getoond worden.

Vrijblijvende Kansberekening?

Of adverteren via Google Ads winstgevend kan zijn voor uw onderneming, is afhankelijk van een aantal factoren. De klikprijzen en mate van concurrentie, in uw markt en binnen uw geografische targeting, spelen hierin een belangrijke rol. Voordat wij van start gaan onderzoeken wij uw markt en maken we een uitgebreide kansberekening. Pas als wij een degelijke kans van slagen zien, gaan we van start. Indien we de kansen somber inzien, zullen we dit eerlijk aangeven en op zoek gaan naar alternatieve mogelijkheden binnen Google Ads.

Second opinion Google Ads?

Worden uw campagnes momenteel door een andere partij verzorgd, maar twijfelt u of de campagnes strak genoeg zijn ingesteld? Neem contact op voor een geheel vrijblijvende kansenanalyse.

Klaar voor de start?